آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

انتخاب رنگ مو – پرطرفدارترین رنگ مو های زنانه – آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز رنگ مو

انتخاب رنگ مو هماهنگ با رنگ پوست

انتخاب رنگ مو – پرطرفدارترین رنگ مو های زنانه – آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز رنگ مو

انتخاب رنگ موآرامیس مد مدرنیته ترین مرکز رنگ مو در این مقاله شما دوستان را با چهار تا از پرطرفدارترین رنگ موهای زنانه آشنا می کند. اگر در نحوه انتخاب رنگ دچار تعلل شده اید و نمی دانید چگونه باید رنگ مناسب را انتخاب کنید، این مقاله را تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد تخصصی ترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران محله سعادت آباد همراهی کنید.    

آشنایی با نحوه انتخاب رنگ مو متناسب با پوست

انتخاب رنگ مو متناسب با پوست که به زیبایی و جذابیت چهره بیفزاید یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها بوده است. از آنجایی که زیبا و جذاب بودن موها و رنگ آنها گیرایی چهره افراد را چند برابر می کند، باید در انتخاب یک رنگ بسیار دقت کرد و آیتم های مختلفی از جمله اینکه رنگ پوست ما به چه شکل است، موهای ما صاف یا مج دار هستند، چقدر بدجه داریم، سن و سال و موارد دیگر باید همگی را در نظر داشته باشیم.

هرآنچه که در خصوص پرطرفدارترین رنگ موهای زنانه باید بدانید:

اگر به دنبال جذابیت بیشتر صورت خود و انتخاب رنگ مو متناسب با آن هستید بهتر است که ابتدا با پرطرفدارترین رنگ موهای زنانه آشنا شوید تا بتوانید انتخابی ساده تر داشته باشید.

انتخاب رنگ مو هماهنگ با رنگ پوست

انتخاب رنگ مو هماهنگ با رنگ پوست

۱-رنگ موی بلوند:

با قاطعیت می توان گفت اولین انتخاب رنگ مو در اکثر خانم ها رنگ موی بلوند می باشد. این رنگ مو چهره افراد را متفاوت تر از همیشه می کند و همواره تغییراتی ایجاد می کند که سایر رنگ موها توانایی این تغییرات را ندارند.

  • پوست تیره:

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست شان تیره است، این رنگ مو را باید با یک هایلایت گرم مثل هایلایت عسلی برای جذابیت و زیبایی بیشتر استفاده کنید.

  • پوست روشن:

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست شان روشن است، این رنگ مو را هم می توانید با هایلایت های نقره ای و خاکستری استفاده کنید و هم به تنهایی برای شما جذاب خواهد بود.

متاسب ترین قیمت رنگ و مش مو

متاسب ترین قیمت رنگ و مش مو

۲-رنگ موی قهوه ای:

رنگ قهوه ای نیز یکی از رنگ های پرطرفدار است بخصوص به این دلیل که خلاف بسیاری از رنگ های جذاب در بیشترین طیف های رنگش نیاز به بی رنگ و دکلره کردن مو ها ندارد.

  • متانسب کدام سنین:

این رنگ مو آیتم های مثبت زیادی دارد و از جمله آنها می توان گفت که این رنگ بی محدودیت است و افراد در تمام سنین می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

  • پوست تیره:

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست شان تیره است، این رنگ مو را بهتر است با یک هایلایت های کاراملی، قرمز و طلایی استفاده کنید.

  • پوست روشن:

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست شان روشن است، این رنگ مو را بهتر است با یک هایلایت کنفی، بلوند،یخی و خاکستری استفاده کنید.

تخصصی ترین سالن رنگ و مش مو شهرک غرب

تخصصی ترین سالن رنگ و مش مو شهرک غرب

۳-رنگ موی قرمز:

برای مشاهده ادامه آموزش انتخاب رنگ مو اینجا کلیک کنید.





مرجع:

http://aramismode.com/انتخاب-رنگ-مو/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.