آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

موس مو – آموزش گام به گام – آرامیس مد آرایشگاه خوب کراتینه مو شهرک غرب

درست ترین روش موس زدن به موها

موس مو – آموزش گام به گام – آرامیس مد آرایشگاه خوب کراتینه مو شهرک غرب

موس مو – آرامیس مد آرایشگاه خوب کراتینه مو شهرک غرب و فرحزاد در این مقاله برای شما آموزش گام به گام استفاده از موس مو را ارائه می دهد، پس اگر به دنبال تخصصی ترین راهنمایی ها در خصوص این موضوع هستید با سالن زیبایی آرامیس مد همراه شوید.    

روش های کاربردی استفاده از موس مو

یکی از با کیفیت ترین محصولات برای حالت دادن به مو و یا نگه داشتن فر مو محصولی به نام فوم یا موس است، این محصول شباهت زیادی به ژل مو دارد با این تفاوت که قدرت موس از ژل کمتر است و بصورت لایه ای نازک روی مو قرار می گیرد و به همین دلیل افراد زمان استفاده از آن حس بهتری دارند و هرگز باعث خشکی مو نمی شود از طرفی مواد تشکیل دهنده آنها بسیار به هم نزدیک است با این تفاوت که موس بصورت فشرده در داخل قوطی قرار دارد و به صورت کف از آن خارج می شود.

 آموزش تصویری استفاده از موس مو آموزش تصویری استفاده از موس مو

گام اول: شکل دهی موس به موها

موس مو برای حالت دهی به انواع مو بلند، کوتاه، فر، صاف، مجعد و … کاربرد دارد، که سالن تخصصی آرایش مو آرامیس مد نحوه استفاده از آن را به شما توضیح می دهد.

۱-روش استفاده از موس مو برای موهای کوتاه:

استفاده از موس مو برای موهای کوتاه

استفاده از موس مو برای موهای کوتاه

  • موس مو – مرطوب کردن:

درصورت امکان موهایتان را خیس و مرطوب کنید، این قسمت ضروری نیست ولی اگر به دنبال ایده آل ترین نتیجه هستید موهای خود را مرطوب کنید فراموش نکنید اگر رطوبت بسیار زیاد است قسمت اضافی آن را به کمک حوله خشک کنید.

موس برای موهای صاف

موس برای موهای صاف

  • موس مو – اندازه مناسب:

یک مقدار کمی از موس مو را روی کف دست هایتان بریزید، بهتر است در اول کار مقدار آن کم باشد در صورت نیاز به آن اضافه می کنید اگر مقدار موس زیاد باشد باعث مات شدن رنگ مو هایتان می شود. فراموش نکنید اندازه بسته به حجم موهای شما دارد برای حجم متوسط اندازه یک تخم مرغ کافی می باشد.

قیمت موس مو

قیمت موس مو

  • روش مصرف:

موس را بین دو کف دستتان تقسیم و پخش کنیدو بعد کف دستانتان را بین مو ها قرار داده و در جهت جلو به سمت عقب آنها را حرکت دهید. موس را به درستی در سرتان ماساژ دهید ریشه های مویتان را فراموش نکنید، برای انجام این کار علاوه بر انگشتانتان می توانید از یک شانه که دارای دندانه های درشت می باشد استفاده کنید.

روش موس زدن به موها روش موس زدن به موها

  • خشک کردن مو:

جریان هوا مو های شما را خشک می کند ولی اگر به دنبال نتیجه بهتری هستید با استفاده از یک سشوار که بر روی کمترین درجه تنظیم شده باشد موهایتان را خشک کنید. زمان استفاده از سشوار ریشه مو هایتان را فراموش نکنید.

۲-روش استفاده از موس مو برای موهای بلند:

موس برای موهای صاف موس برای موهای صاف

  • مرطوب کردن:

زمان استفاده از موس مو برای مو های بلند ضروری است که موهایتان حتما مرطوب باشد فراموش نکنید که بیش از حد اگر رطوبت دارد آب اضافی آن را با حوله خشک کنید. رطوبت باید در ریشه مو ها نیز باشد.

درست ترین روش موس زدن به موها درست ترین روش موس زدن به موها

  • روش مصرف موس مو:

موس مو را تا جایی که می توانید خوب تکان دهید و قوطی را هنگام زدن فوم به ریشه مو بصورت قائم نگه دارید. بعد از زدن فوم به ریشه مو تا جای ممکن خوب موس را در بین ریشه ها به کمک انگشتانتان ماساژ دهید. در ادامه وقتی از پخش شدن در ریشه ها مطمئن شدید آن را در تمام مو هایتان پخش کنید در صورت نیاز از شانه و فوم بیشتر استفاده کنید.

فرکردن مو با موس فرکردن مو با موس

  • خشک کردن با سشوار:

ابتدا صبر کنید تا برای....

برای مشاهده ادامه آموزش گام به گام استفاده از موس مو اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/موس-مو-آموزش-گام-به-گام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.