آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

شینیون ساده ترین روش های بافت مو برای افراد مبتدی- آرامیس مد سالن تخصصی بافتن مو

آموزش بافت مو مجلسی

شینیون ساده ترین روش های بافت مو برای افراد مبتدی- آرامیس مد سالن تخصصی بافتن مو

شینیون موبافت مو – تهران – آرامیس مد سالن تخصصی بافتن مو در غرب تهران محله سعادت آباد در این مقاله برای شما دوستان ساده ترین روش های بافت مو برای افراد مبتدی را ارائه می دهد. حال اگر شما نیز به دنبال یادگیری روش های مختلف بافت هستید به شما توصیه می کنیم ابتدا بافت ساده مو را تمرین کنید وقتی در این کار حرفه ای شدید می توانید به سادگی سایر روش ها را نیز فرابگیرید.    

شینیون مو – آموزش حرفه ای گام به گام بافت مو در خانه

یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین روش های آرایش مو که برای تمام زمان ها و همچنین سنین مختلف مناسب می باشد بافت مو است، بافتن مو در شکل و روش های مختلفی پیاده می شود از جمله بافت ساده، فرانسوی، تیغ ماهی، حصیری، آلمانی، هلندی و غیره را می توان نام برد. در ادامه مقاله آرامیس مد برای شما آموزش چند مدل بافت مو زیبا را ارائه می دهیم تا در مراسم ها و مهمانی ها ظاهری متفاوت و زیبا داشته باشید.

آموزش تخصصی بافتن مو آموزش تخصصی بافتن مو

آموزش اول: بافت مو هدبندی

مرحله اول: تقسیم بندی در بافت مو

برای بافت مو ابتدا موهای خود را شانه کرده سپس از فرق جانبی آنها را باز کنید و بیشترین قسمت مو را به طرف دیگر سرتان هدایت کنید.

مرحله دوم: بافت از ریشه ها

بخش کمی از موهای جانبی را گرفته و از فاصله سه سانتی مانده به ریشه سر شروع به بافتن کنید بعد از اتمام بافت پایین موهای خود را به کمک یک کش سر ببندید

نکته: حجیم سازی مو

فراموش نکنید برای حجیم شدن آنها بافت ها را کمی از هم باز کنید.

مرحله سوم: هدایت بافت مو

بخش کوچکی از موهای جانبی سر که قسمت بیشتر موها در آن قرار گرفته است را بلند کرده و مو های بافت شده را از روی پیشانی و آن بخش کوچک مو رد کرده و سنجاق کنید. سپس موهای باقی مانده را روی بخش سنجاق شده ریخته و با یک سنجاق زیبا آن را پوشش دهید.

مدل بافت مو تیغ ماهی آشفته

مدل بافت مو تیغ ماهی آشفته

آموزش دوم: بافت تیغ ماهی آشفته

مرحله اول: تقسیم بندی و حجیم سازی مو

موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید سپس برای حجیم کردن موهایتان با استفاده از یک شانه که دندانه های فاصله دار دارد آنها را پوش دهید.

مرحله دوم: جهت بافت مو

موهای خود را به روش بافت تیغ ماهی از قسمت گونه هایتان به سمت پایین ببافید و با کش آنها را ببندید، فراموش نکنید هنگام انجام کار قسمت پوش خورده را باز نکنید تا حجم مو از دست نرود.

مرحله سوم: شکل دادن به بافت

حال به آرامی بافت ها را از هم جدا کنید تا حالت آشفته به خود بگیرد، این شکل کار روش جالبی برای استفاده بزرگترها زمان بافت خرگوشی می تواند باشد.

گام به گام بافت مو مدل فرانسوی

گام به گام بافت مو مدل فرانسوی

آموزش سوم: شینیون فرنچ سه گانه....

برای مشاهده ادامه آموزش شینیون بافت مو اینجا کلیک کنید.



مرجع:

http://aramismode.com/ساده-ترین-روش-های-بافت-مو-برای-افراد-مبت/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.