آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش آرایش چشم و آرایش گونه – سالن تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد

آرایش ساده صورت دخترانه

آموزش آرایش چشم و آرایش گونه – سالن تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد

آموزش آرایش چشم و آرایش گونه . سالن تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد در ادامه به شما همراهان آموزش آرایش ملایم و دخترانه متناسب با سن را ارئه می دهد. پس برای دریافت بهترین و تخصصی ترین نکات آرایشی در این زمینه با آرایشگاه آرامیس مد مدرنیته ترین آرایشگاه در محله های بلوار مرزداران و فرحزاد همراه شوید.   

آرایش چشمآرایش گونه -انتخاب وسایل برای یک آرایش ملایم و دخترانه

آرایش گونه -این موضوع را فراموش نکنید که اساسی ترین قدم نه تنها برای آرایش ملایم و دخترانه بلکه در تمامی روش های آرایشی انتخاب درست وسایل و مواد است. باید بدانید همان مقدار که آرایش کردن باعث زیبایی و جذابیت شما می شود انتخاب اشتباه مواد و وسایل باعث زشتی و خرابی چهره شما می شود.

گام اول: آرایش پوست صورت – آرایش گونه

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت

۱-استفاده از کرم برای پوشش گونه

دختران جوان از آنجایی که معمولا در صورت هایشان چین و چروک وجود ندارد نیاز به یک کرم حجیم با درصد پوشانندگی بالا ندارند، مقدار استفاده کرم برای یک آرایش ملایم و دخترانه به اندازه کم و فقط باید برای پوشاندن جوش ها باشد.

  • نکته: ضد آفتاب

شما در هر سن و سالی که باشید این نکته را نباید فراموش کنید که اولین گام برای حفظ سلامت پوست مراقبت از آن در مقابل نور آفتاب می باشد، پس قبل از تهیه کرم پوشاننده به فکر دریافت کرم ضد آفتاب مناسب باشید.

آرایش ساده صورت دخترانه

آرایش ساده صورت دخترانه

۲-استفاده از کرم آرایشی:

اگر شما جزو آن دسته از جوان ها هستید که با اینکه سن شما در حال بالا رفتن است ولی آثار جوش های غرور جوانیتان کم نشده است لازم می باشد که زمان میکاپ این آثار را پوشش دهید، شاید اولین فکری که به ذهن شما میرسد استفاده از کرم های آرایشی و پنکیک های پوشاننده باشد ولی این روش باعث تخریب پوست شما در عرض چند سال کوتاه می شود بهترین گزینه برای شما انتخاب ضد آفتاب هایی است که دارای کرم پودر نیز می باشند است.

گام دوم: آرایش چشم

آرایش ساده چشم

آرایش ساده چشم

۱-استفاده درست از ریمل برای آرایش چشم

برای آرایش ملایم و دخترانه متناسب با سن و حفظ سلامت چشمان شما باید از ریمل هایی که فاقد خورده مژه هستند بهره ببرید.اگر وست دارید ریملتان مشخص تر باشد فقط و فقط چندبار به آرامی آن هم روی مژه های بالایی را بکشید و هیچوقت فکر آرایش مژه های پایینی را نکنید.

مدل خط چشم ساده و شیک

مدل خط چشم ساده و شیک

۲-استفاده از خط چشم برای آرایش چشم:

برای استفاده از خط چشم برای ارایش چشم به عنوان یک دختر جوان بهتر است یک خط بسیار نازک در پشت پلک خود رسم کنید کشیدن خط پهن و خارج کردن بسیار آن مناسب سن و محیط های معمولی مثل خیابان، دانشگاه و محل های عمومی نمی باشد.

سایه چشم ساده دخترانه

سایه چشم ساده دخترانه

۳-استفاده از سایه:

کشیدن سایه بخصوص رنگی مناسب..

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش چشم و آرایش گونه اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-آرایش-چشم-و-آرایش-گونه/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.